Camí de Santiago

diumenge, de març 26, 2006

Burgos - Hontanas

Doncs aqui estic de nou. M´he trobat amb els que coneixia i a caminar. I sorpresa!! Just sota el pont de la autopista que va a León una dona deixa anar al seu gos i ve correns cap a mi creient-me que volia saludar-me i una mica més i sém menja el cabronas!! Sort del morrio, imaginat: jo per terra, la dona cridant, jo aguantat-li el cap pel collar ... un xou tu! Mil disculpes délla i palante que acavo de comencar. A mig dia estic al mig de res. Tot pla i molt de vent. Sol i sol. La solitud de la soledad. Per fi Hontanas, l´alberg Mpal. tancat i el privat sense ningú l´ocupem fins a les set que venen a controlar-nos.
En aquest poble em menjat a casa dún tal Victorino (tinc fotos, ja les posaré) que es tira el vi amb un porró al front i li cau per la cara fins la boca, un xouman.
Macarrons i xai per sopar i a dormir.

3 Comments:

  • Hola harri, tío me tendrías que ver como me estoy partiendo de risa con la anectoda que e leido del perro jejeje es que me imagino tu careto.
    Es broma!!! Bueno un abrazo muy fuerte de la peña del bar pepe y que sepas que te estoy siguiendo, nos vemos pronto. JL.

    By Blogger Bar Pepe - Blanes, at 00:45  

  • Hontanas!
    El Victorino!!!
    T'estic llegint i revisc el meu propi camí!!!!

    m'hauria quedat en silenci si no fos perquè he recordat unes plates d'enciam que deien "menja'm" i unes llesques de pernil que un gat no se les saltavai això del vi que expliques... i he hagut de comentar :)

    Salutacions des del nostre mar!

    By Blogger Montse, at 22:19  

  • jo tinc publicat el "meu" camí a http://laltreblogdelarare.blogspot.com

    By Blogger Montse, at 22:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home